torsdag 17. januar 2008

Nok en travel dag er over...

Ja, det har skjedd litt av hvert her siden sist.La oss begynne :

Torsdag 10 jauar
Det var grunnlovsvotering og alle måtte møte.
Hvordan det gikk kjenner vel de fleste til.
Ettermiddag og kveld ble brukt til Samarbeidsrådet for Sunn-Hordaland og Bergen kommune.
Både nyttig informasjon og god mat ble servert.
Vi spiste på Klosteren ( i Oslo)
Fredag 11. januar
Det var en pleie seg selv dag...
Trening og frisør..AH det var deilig
Mandag 14 januar
Jobbet med innleggene min...det er mye arbeid, hvis du skal sette deg grundig inn i de sakene du holde innlegg om. Så i dag var det bakgrunnstoff som ble hentet frem, i forbindelse med Barnehjemsbarnas erstatningsordning.
Tirsdag 15 januar
Komitemøte, ingen saker avgitt, bare fastsettelse av debatter mm.
Forsatte å skrive på innleggene min.
Tirsdag kveld.
Fikk melding fra Ulf Erik Knudsen om athan snart var pappa... det betyr at jeg får litt mer arbeid de neste dagene
Onsdag 16 januar
Ulf Erik har fått en sønn. HURRRRRRA
I spontan spørretimen fikk jeg to oppfølginsspørsmål i forbindelese med barnevernet. Et hovedspørsmål om "moderat kvotering" av innvandrere. Så var det møte i reisekomiteen, så var det møte med internasjonal avd. ...og så var det gruppemøte.
Før jeg igjen satte meg til å skrive videre på innleggene til i dag.

Ingen kommentarer: