torsdag 7. august 2008

Clapton var fantastisk


Åh, det er lenge siden jeg har hatt denne følelsen etter en kosert. 20000 publikumere og Eric Clapton var helt rått.
Kvelden begynte bra den, middag ( spearribs på Madam Felle), heldigvis var det så fult at vi måtte gå inn i restauranten på SAS-hotellet.Og vi fikk bord, o hvilket bord! Jo, bordet ved siden av Eric Clapton.Jeg tror at hjertet stoppet å slå en liten stund. Men så er jeg ihuga Clapton - fan også da.
Så gikk vi til Kohengen. Sammen med 20000 andre, det er den største folkevandringen jeg har deltatt i..
Vi fikk gode plasser, og ikke var det for mye uro rundt oss heller, så det var mulig å høre god musikk :) Og god musikk var det ...alle de gode gamle slagerne satt som de skulle.Værguden sørget for at vi ikke ble våte heller...
Altså en vellykket konsert. Etterpå gikk vi i baren på Sas-hotellet, og vekslet noen ord med manageren, den nordiske og den norske til Eric Clapton, så dette ble bedre enn jeg hadde drømt om.
Takk Eric Clapton for en utmerket konsert, og vel anvendte penger.

Ingen kommentarer: