onsdag 12. januar 2011

fra dag til dag ?


det er ikke så enkelt å komme med saker fra Stortinget dag for dag. Til det har jeg alt for mye å holde på med. Og dessuten så skjer det meste i komiterom, og i partigrupper, så det meste er bestemt når vi kommer så langt som til Stortingssalen.
Ikke er det så mange skandaler eller sladder heller.. og hvis det er det så fanger jeg det ikke opp iallefall.
Men jeg skal forsikre dere om at så snart det kommer noe så skal jeg legge det ut.

I dag har det vært spørretime og gruppe- og komitemøte for mitt vedkommende. Vi har som eneste parti gruppemøte kl.8.00 om morgenen, og det fungerer utmerket, selv om det enkelte dager KAN være vanskelig å komme seg opp. En vanesak ( for noen )men ikke når du har vært våken halve natten. Derfor kjenner jeg at jeg har litt sandpapir i øyene i dag.

Spørretimen i dag ble stort sett en reprise, men Ketil Solvik Olsen fra oss, spurte som rett var om strømprisene. Det ser ut som vi nordmenn bare tilpasser oss, ikke gjør vi store anskrik heller, når strømregningen er i ferd med å ta knekken på økonomien. Snille og veloppdragene er vi, og med en energiminister som heller selger strømmen og gassen vår ut av landet, ja da ender det med skyhøye regninger.

Ingen kommentarer: