fredag 17. oktober 2008

Nå går det unna.


Nå har jeg ikke skrevet i bloggen min på over en uke. Hvor har disse dagene blitt av?

Joda, i helgen var jeg i Bergen på programkonferanse,da blir det ikke tid til å skrive blogg:)
Så har vi hatt høringer på saken om ombudene skal velges av Stortinget. Så har vi en sak om kommunale barnvern, som jeg har skrevet merknader til . I tillegg så hadde vi frist til i går på vårt alternative budsjett.Som om ikke det var nok måtte jeg på Vista-kurs, det vil si at Stortinget nå innfører Vista, og da må alle delta på kurs først.
Vi har hatt eksterne og interne møter. Så akkurat nå går det litt over stokk og stein kan du si. Vi har 16 saker i komiteen som skal behandles i tillegg til budsjettet.
Men det er morsomt, og jeg liker meg best når jeg har det travelt.

Når det kommer usaklige utspill fra teatersjefer i Nord - Trøndelag på toppen, vel, da er det ikke fritt for at også jeg blir litt stresset. Men nå går det mot helg, og ute er naturen på sitt vakreste. Så jeg har tenkt å senke skuldrene litt og få meg noen fine dager. Riktignok er sakene vi har til behandling fin litteratur i sofakroken på kveldstid, så jeg skal nok få vært litt produktiv likevel.....

God helg.

2 kommentarer:

Kyle sa...

Jeg synes egentlig dette bare viser at vi har den rette kulturpolitikken.
Det kan da umulig være rett at staten skal subsidiere billettpriser med 1369 kroner per voksen for at folk på Leka skal få oppleve svensk visemusikktradisjonen fra Bellman og fram til i dag rett utenfor dørkammen.

Karin S Woldseth sa...

Du har så rett Kyle, klart vi har den beste kulturpolitikken.