fredag 25. juni 2010

Siste dag i Strasbourg juni 2010

Jeg bor rett til venstre for denne kirken
En varm dag ser det ut til å bli... Jeg var relativt svett etter spaserturen opp til Europarådet...
Det er meldt 30 grader og jeg er fremdeles ikke avklimatisert...

Dagsorden i dag :

10.00 -13.00 Møte i salen.. og idag er vi ikke mange igjen.
Vi skal diskutere Mosquito - device... ( Høyfrekvent lyd som gjør det ubehagelig for ungdom å være i nærheten.
Vi skal også debattere : sexist sterotypes in the media, decent pensione for women and forests : the future of
our planet. Noen av disse sakene kan man vel neppe kalle Europrådets kjerneområder...

Kl.14.30 Tar jeg toget til Paris, hvor jeg skal delta på en stor konferanse imorgen. Da snakker vi stor...20.000 mennesker... det blir spennende.

Deretter bærer det hjem på søndag... nå skal det bli godt med litt roligere dager. Men ferie er det fremdeles ikke ....

Ingen kommentarer: