torsdag 17. september 2009

Fire nye år i opposisjon.

Jeg er glad og ydmyk for å fornyet tillit av velgerne i fire nye år.

Takk til alle stemte på Fremskrittspartiet til dette Stortingsvalget. Dere lot dere ikke skremme av alle dommedagsvarsler og mobbingen.Det setter vi pris på.

I hvilken komitee jeg kommer er ikke avklart enda, så vi går noen spennende uker i møte. Men jeg er sikker på at jeg skal gjøre det beste jeg kan, uansett i hvilken komitee jeg havner.

Jeg vil fremdeles være ombud for de svakeste og de som sitter nederst ved bordet.

Jeg gleder meg til å gjøre livet for de nye ministrene travelt .... for vi har ikke glemt hva de rødgrønne har lovet i valgkampen, og vi skal minne dem om det hver eneste dag.

1 kommentar:

Trollsmeds blog in English sa...

Lykke til og bare hyggelig, stemmen var vel fortjent.
Og dersom dere nå setter dere ned og spekulerer ut en solid FRP`s blågrønnplan om natur og miljø, enkeltindividets ansvar og får det til å være gøy, så blir det 34% neste valg :-)